سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاش بدونی

تفاوت

من و تو با هم فرقهای زیادی داریم. اونقدر زیاد که قابل شمارش نیست و به همون نسبت شباهتمون هم کمه. اما به نظر من همه آدما رو باید براساس ذاتشون سنجید و من اینجوری به آدما نگاه می کنم.
تو می گی من عوض شدم و از اول آشنایی عقایدم این نبوده. حق با تواه. اما من از این عوض شدن خیلی راضیم. و اینکه هر آدمی عوض می شه و قرار نیست آدما همیشه یه شکل بمونن. دیگه اینکه به قول دوستی خداناباورها مشکلی با خداباورها ندارن اما خداباورها همش می خوان خداناباورها رو به راه راست هدایت کنن!
نه اینکه من خداناباور باشم اما در باره ما یه جورایی اینجوریه. اینکه از هر موقعیتی استفاده می کنی تا من رو به راه راست هدایت کنی خیلی جالبه!
اما باید بپذیری که من و تو با هم فرق داریم و من نمی خوام عقایدم خلاف اینی که هست بشه. من با مطالعه به اینجا رسیدم نه این که گمراه شده باشم. امیدوارم یاد بگیریم به عقاید هم بدون بحث احترام بذاریم. که اگه یاد نگیریم با مشکلات جدیتری مواجه خواهیم شد.
نکته دیگه قهرای پشت سر همه. من از این قهرا خسته ام و دیگه هم حال منت کشی ندارم پس سعی کن از تعدادشون کم کنی.